Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Milyonluk evi 1, 2 K ya kiraya vermek enayiliktir .
En kötü 25 yaşındaki evin 1-2 milyon olması çok garip geliyor bana.
Eskiden evin kendini amorti etmesi 120 ay denirdi. Şu an 3 milyon bir evin amorti etmesi için aylık 25 bin lira alması gerek. Ki bu diğer sene daha da artacak.

Bunun 2.5 asgari ücret etmesi ayrı bir konu. Ev fiyatlarının çok gereksiz arttığını düşünüyorum. Özellikle 1.20 faizli kredi açıklaması yapıldığı an ev sahipleri krediye vereceğine bana versin diye en tepeye çıktılar.