KONU AÇILDIKTAN 1 GÜN SONRASINDAN EKLEME
Arkadaşlar sizler saf kötüsünüz çok özür diliyorum ama gerçek bu... Kanundan haberiniz yok, vicdandan, insaftan, insanlıktan haberiniz yok... Allah'tan korkunuz yok..
Ben konuyu belki birilerine örnek oluruz da ülkenin içinde bulunduğu ateşe bir odun az atılır diye açtım ama gördüm ki kimsenin öyle bir anlayışı yokmuş.. Daha fazla eneyi denmeye ihtiyacım olmadığı için içeriği siliyor ve keriz hayatıma dönüyorum..
Dilerim Allah her birinizi enayi olmayan bir paragözün insafı ile karşı karışa bıraksın.. Hak ettiğiniz bu daha fazlası değil..