• 07-09-2023, 00:14:30
    #19
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten konularımı kısa periyotlarda öne çıkarabiliyorum. Popüler konulara girmek amacım neden olsun? İnsanların birbirine güvenmemesi ile ne alakası var? Sosyal medya platformları ile forum kıyaslamanız gibi alakasız yorumlar yapıyorsunuz. Beğenmezseniz konuya girmezsiniz olur biter.
    Önce yazdıklarımı tekrar oku. Popülere girmeni kastetmiyorum, popüler konular içinden eski/yeni ayrımı ile ilgili bir konu görmüşsün. Gelip burada ilgi çekmeye çalışıyorsun diyorum. Kendi yazdığınla çelişiyorsun. Amacım beğeni olsa 200K üyesi olan bu forumda yapmam mantıklı olmaz. Çok daha üyesi olan sosyal medya platformlarında yaparım diyorum. Okuduğunu anlamıyorsun ki, amaç yorum almak, tartışma yaratmak değil
  • 07-09-2023, 01:49:44
    #20
    yapan var mı bilmem,ben yapmam.benim için kişinin ne rütbesi önemli ne r10daki yaşı.duruma göre eski konulardaki mesajlarına,ticaret geçmişine vb şeyleri göz önünde bulundurabilirim.
  • 07-09-2023, 03:12:52
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce yazdıklarımı tekrar oku. Popülere girmeni kastetmiyorum, popüler konular içinden eski/yeni ayrımı ile ilgili bir konu görmüşsün. Gelip burada ilgi çekmeye çalışıyorsun diyorum. Kendi yazdığınla çelişiyorsun. Amacım beğeni olsa 200K üyesi olan bu forumda yapmam mantıklı olmaz. Çok daha üyesi olan sosyal medya platformlarında yaparım diyorum. Okuduğunu anlamıyorsun ki, amaç yorum almak, tartışma yaratmak değil
    Ben soru sordum, soruya cevap verenlerle de fikrimi tartışıyorum. Çok daha üyesi olan sosyal medyada yaparım ne demek gerçekten anlamıyorum dijitale bu kadar mı uzaksınız? Gereksiz polemik yapıyorsunuz bir de kalkıp okuduğunu anlamıyorsun tarzı ukala ukala hakaret ediyorsunuz. İlgini çekmiyor mu? Girmezsin olur biter. Hatta engelleme özelliği de sunuyorlar forumda. Gelip burada karalama amaçlı politika güdüyorsunuz, bir de gereksiz diye yorum yapıyorsunuz. Samimiysen mesaj atar bunu söylersin. Lütfen muhatap olmayın benimle. Mesajınızı ve sizi reportlamadım uğraşmak istemiyorum. Siz çok gerekli işlerle muhatap olun.
  • 07-09-2023, 09:16:28
    #22
    tabiki de ayrımı yaparım.
    yaptığım ticaretlerde genelde önce ödemeyi ya da hizmeti alırım. sonra işlem yaparım.
    zaten yeni üyeler de benim profilime baktıklarında aksi bir şey düşünmüyorlar.
    ne zaman ön ödeme yaparım ?
    üyeyi tanıyorumdur. uzun yıllardır burdadır yaparım. harici yapmam.