tabiki de ayrımı yaparım.
yaptığım ticaretlerde genelde önce ödemeyi ya da hizmeti alırım. sonra işlem yaparım.
zaten yeni üyeler de benim profilime baktıklarında aksi bir şey düşünmüyorlar.
ne zaman ön ödeme yaparım ?
üyeyi tanıyorumdur. uzun yıllardır burdadır yaparım. harici yapmam.