Önce yazdıklarımı tekrar oku. Popülere girmeni kastetmiyorum, popüler konular içinden eski/yeni ayrımı ile ilgili bir konu görmüşsün. Gelip burada ilgi çekmeye çalışıyorsun diyorum. Kendi yazdığınla çelişiyorsun. Amacım beğeni olsa 200K üyesi olan bu forumda yapmam mantıklı olmaz. Çok daha üyesi olan sosyal medya platformlarında yaparım diyorum. Okuduğunu anlamıyorsun ki, amaç yorum almak, tartışma yaratmak değil
Ben soru sordum, soruya cevap verenlerle de fikrimi tartışıyorum. Çok daha üyesi olan sosyal medyada yaparım ne demek gerçekten anlamıyorum dijitale bu kadar mı uzaksınız? Gereksiz polemik yapıyorsunuz bir de kalkıp okuduğunu anlamıyorsun tarzı ukala ukala hakaret ediyorsunuz. İlgini çekmiyor mu? Girmezsin olur biter. Hatta engelleme özelliği de sunuyorlar forumda. Gelip burada karalama amaçlı politika güdüyorsunuz, bir de gereksiz diye yorum yapıyorsunuz. Samimiysen mesaj atar bunu söylersin. Lütfen muhatap olmayın benimle. Mesajınızı ve sizi reportlamadım uğraşmak istemiyorum. Siz çok gerekli işlerle muhatap olun.