• 06-09-2023, 09:56:29
    #1
    Gold üye
    Bayiden yeni sıfır dacia Sandero Stepway aldik . Bir süre kullandık sis farinin sağda çalışmadığını farkına vardık . Bugün bayiye gittik servise . Bu arabalarda tek sis farı olduğunu soylediler . O zaman niye yeri var diye sordum kozmetik açısından koyduklarını söylediler sis farı yerini .

    Biraz araştırdım bazı arabalarda da sis farı tekmis . Çok saçma geldi bana birinde olup diğerinde olmaması .
  • 06-09-2023, 09:59:57
    #2
    sis farının amacı zaten aracın varlığını göstermek, sis içinde 2 tane de olsa ekstra bi katkısı yok, fren ışıklarını da bastırabilir o sakıncası da var.
  • 06-09-2023, 10:07:16
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uygun olması için herşeyden kısıyorlar artık
  • 06-09-2023, 10:07:21
    #4
    Çoğu yeni arabada da böyle durum. 2015 Focus Titanium da çift var, 2020 yeni kasada tek var mesela. Maliyet düşürmek için yapılıyor tamamen.
  • 06-09-2023, 10:10:39
    #5
    Arkadaşlar maliyetle falan alakası yok yav, fren farları ile karışır eğer 2 sis lambası yaanrsa bu sefer arkadan gelen araçlar siste bunu ayıramayacağı için gereksiz fren yapar, yani maliyetten kısılırda bunlar koskoca firmalar güvenlikle alakalı birşeyde kısamazlar, bi bildikleri var demekki.
  • 06-09-2023, 10:48:15
    #6
    Bahsettiğiniz arka sis farı ise zaten ben bildim bileli hep tek vardı.

    2013 2017 2020 2023 model kullandığım araçların tamamında tek sis farı vardı.
  • 06-09-2023, 10:50:28
    #7
    hocam arkadan bahsediyorsanız hep tekti onlar güvenlik gereği.
  • 06-09-2023, 10:59:33
    #8
    Megane var. Onda da tek arka sol aktif. Elektrikçi de gidip diğerini de aktif ettirebilirsin.
  • 06-09-2023, 10:59:39
    #9
    bende 2022 velar var iki tane sis demekki paraya göre köfte modunda takılıyor üreticiler