Bayiden yeni sıfır dacia Sandero Stepway aldik . Bir süre kullandık sis farinin sağda çalışmadığını farkına vardık . Bugün bayiye gittik servise . Bu arabalarda tek sis farı olduğunu soylediler . O zaman niye yeri var diye sordum kozmetik açısından koyduklarını söylediler sis farı yerini .

Biraz araştırdım bazı arabalarda da sis farı tekmis . Çok saçma geldi bana birinde olup diğerinde olmaması .