Ne demek sis farı tek solda var ?
11
●426
- 06-09-2023, 12:26:46Güzel soru aslında. Ben de kaynağını araştırdım ve şu sonuca vardım. AB, ECE R48 isminde bir regülasyon (bizdeki yönetmelik gibi bir şey) yayınlamış ve bu regülasyona göre araka sis lambaları iki tane konulduğu takdirde fren lambalarına en az 10 cm uzakta olmalı. Araçların tasarımları bu mesafeye izin vermediği için bazı araçlarda bu nedenle tek sis lambası kullanılıyor olabilir.