Bayiden yeni sıfır dacia Sandero Stepway aldik . Bir süre kullandık sis farinin sağda çalışmadığını farkına vardık . Bugün bayiye gittik servise . Bu arabalarda tek sis farı olduğunu soylediler . O zaman niye yeri var diye sordum kozmetik açısından koyduklarını söylediler sis farı yerini .
Biraz araştırdım bazı arabalarda da sis farı tekmis . Çok saçma geldi bana birinde olup diğerinde olmaması .
Ne demek sis farı tek solda var ?
11
●426
- 06-09-2023, 10:07:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Uygun olması için herşeyden kısıyorlar artık
- 06-09-2023, 10:10:39Arkadaşlar maliyetle falan alakası yok yav, fren farları ile karışır eğer 2 sis lambası yaanrsa bu sefer arkadan gelen araçlar siste bunu ayıramayacağı için gereksiz fren yapar, yani maliyetten kısılırda bunlar koskoca firmalar güvenlikle alakalı birşeyde kısamazlar, bi bildikleri var demekki.
- 06-09-2023, 10:48:15Bahsettiğiniz arka sis farı ise zaten ben bildim bileli hep tek vardı.
2013 2017 2020 2023 model kullandığım araçların tamamında tek sis farı vardı. - 06-09-2023, 10:59:33Megane var. Onda da tek arka sol aktif. Elektrikçi de gidip diğerini de aktif ettirebilirsin.