• 04-09-2023, 11:29:16
    #1
    Sigaraya son 2 ay içerisinde gelen 3 veya 4.zam hakkınızda fikirleriniz neler? kimseyi incitmeden ve kırmadan fikirlerinizi merak ediyorum.
    2.MTV yi sırf depremzede halkımıza yardım amaçlı ödeyen, Akaryakıt zamlarına sırf devletimiz ve hüketimizin ihtiyacı var diye ses çıkarmayan bu halka bu zam reva mı mesela? (Konumun silineceğini biliyorum ancak kin ve nefret amaçlı değil sadece fikir beyanlarını merak ettiğim için açtım)

  • 04-09-2023, 11:35:03
    #2
    Depremzede olarak MTV'yi bende ödüyorum )) Yardım diye duyurulan zammı kendime yardım etmek için ödemek zorundayım ) Neyse iptal oldu falan diye bir haber çıktı bekliyoruz
  • 04-09-2023, 11:37:31
    #3
    Canımız ve kazancımız hariç herseye zam.
    Keşke insan olarak bu ülkede bizimde canımızın değeri olsa. Bizde insanca koşullarda yaşasak. Sadece doymak için değil yaşamak için çalışsak.
    Kendimizi bir şekilde duyuruyoruz da bazılarını doyuramıyoruz maalesef..
    • deifoslive
    • itsomer
    deifoslive ve itsomer bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.