Canımız ve kazancımız hariç herseye zam.
Keşke insan olarak bu ülkede bizimde canımızın değeri olsa. Bizde insanca koşullarda yaşasak. Sadece doymak için değil yaşamak için çalışsak.
Kendimizi bir şekilde duyuruyoruz da bazılarını doyuramıyoruz maalesef..