Sigaraya son 2 ay içerisinde gelen 3 veya 4.zam hakkınızda fikirleriniz neler? kimseyi incitmeden ve kırmadan fikirlerinizi merak ediyorum.
2.MTV yi sırf depremzede halkımıza yardım amaçlı ödeyen, Akaryakıt zamlarına sırf devletimiz ve hüketimizin ihtiyacı var diye ses çıkarmayan bu halka bu zam reva mı mesela? (Konumun silineceğini biliyorum ancak kin ve nefret amaçlı değil sadece fikir beyanlarını merak ettiğim için açtım)