Arkadaşlar merhaba,
Geçen perşembe kiracımız evden çıktı evleneceğim için kendim geçeceğim tadilat sürüyor evde boya vs. kiracı abonelikleri kapatmak konusunda direniyor hastayım işim var gibi sebeplerden bizde hak geçmesin diye kullanmak istemiyoruz. Kendisine e-devletten kapatabilecegini söyledim ama tepki yok.
Ben de yurtdısındayım mudahale edemiyorum.
Bir çözüm yolu var mıdır?
Abonelik kapatmayan kiracıya ne yapabiliriz?
6
●246
- 29-08-2023, 15:17:46Siz kendi üzerinize alın hocam gidip. Onun kaptmasini beklemeyin. Devir yapacaksiniz
- 29-08-2023, 15:22:47Eşim yapabiliyor mu hocam?bOZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2023, 15:24:50bence tapuyla giderse yapabilir bulundugunuz ildeki kurumu ararsanız söylerler nasıl bir yol izleneceğiniZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2023, 22:46:57Yapabiliyor diye biliyorum. Ama kesin bilgi için kurumların müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2023, 23:14:19Yapabilir ama E-devletten aile nüfus kayıt örneği ile gitsin.ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle