• 29-08-2023, 15:07:53
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Geçen perşembe kiracımız evden çıktı evleneceğim için kendim geçeceğim tadilat sürüyor evde boya vs. kiracı abonelikleri kapatmak konusunda direniyor hastayım işim var gibi sebeplerden bizde hak geçmesin diye kullanmak istemiyoruz. Kendisine e-devletten kapatabilecegini söyledim ama tepki yok.

    Ben de yurtdısındayım mudahale edemiyorum.

    Bir çözüm yolu var mıdır?
  • 29-08-2023, 15:12:33
    #2
    Evden sorunsuz çıktıysa şükredin. Tapunuz ve dask numaranizla gisip yeni abonelik yaptırın. Kapatmasına gerek yok. Abonelik ücretlerini kendi gidip iade alabilir.
  • 29-08-2023, 15:17:46
    #3
    Siz kendi üzerinize alın hocam gidip. Onun kaptmasini beklemeyin. Devir yapacaksiniz
  • 29-08-2023, 15:22:47
    #4
    bOZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evden sorunsuz çıktıysa şükredin. Tapunuz ve dask numaranizla gisip yeni abonelik yaptırın. Kapatmasına gerek yok. Abonelik ücretlerini kendi gidip iade alabilir.
    Eşim yapabiliyor mu hocam?
  • 29-08-2023, 15:24:50
    #5
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim yapabiliyor mu hocam?
    bence tapuyla giderse yapabilir bulundugunuz ildeki kurumu ararsanız söylerler nasıl bir yol izleneceğini
  • 29-08-2023, 22:46:57
    #6
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim yapabiliyor mu hocam?
    Yapabiliyor diye biliyorum. Ama kesin bilgi için kurumların müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
  • 29-08-2023, 23:14:19
    #7
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim yapabiliyor mu hocam?
    Yapabilir ama E-devletten aile nüfus kayıt örneği ile gitsin.