Arkadaşlar merhaba,

Geçen perşembe kiracımız evden çıktı evleneceğim için kendim geçeceğim tadilat sürüyor evde boya vs. kiracı abonelikleri kapatmak konusunda direniyor hastayım işim var gibi sebeplerden bizde hak geçmesin diye kullanmak istemiyoruz. Kendisine e-devletten kapatabilecegini söyledim ama tepki yok.

Ben de yurtdısındayım mudahale edemiyorum.

Bir çözüm yolu var mıdır?