bOZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evden sorunsuz çıktıysa şükredin. Tapunuz ve dask numaranizla gisip yeni abonelik yaptırın. Kapatmasına gerek yok. Abonelik ücretlerini kendi gidip iade alabilir.
Eşim yapabiliyor mu hocam?