• 28-08-2023, 15:15:36
    #1
    Selam olsun,

    Acıyacak hale geldim.
    Elbette kişiliklerine, yaptıkları mesleklere acımaktan bahsetmiyorum.
    Çok kısa, çok basit, çok kolay şeklinde konulara girince benim bile içim sıkılıyor.
    Bu işleri yapan arkadaşlara gerçekten bu muameleye maruz kaldıklarından dolayı acıyorum.
    Şimdi bize acıma demeyin size değil esasen duruma.

    Yani messiye halı saha maçına gel çok basit 1 dakika oyna git ne milyon € su kardeşim denebilir mi?
    Basit, kolay ve kısa olan bir işi neden kendin yapmıyorsun yazasım geliyor da sonra aklıma geliyor yahu benim mevzu ile ilgim yokken içim sıkılıyorsa var bu işleri yapanlara.

    Sevgiler.
    Severim Grafiker ve Yazılımcıları şimdi dernek kurup yürümeyin bana
  • 28-08-2023, 15:19:16
    #2
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basit, kolay ve kısa olan bir işi neden kendin yapmıyorsun yazasım geliyor da sonra aklıma geliyor yahu benim mevzu ile ilgim yokken içim sıkılıyorsa var bu işleri yapanlara.
    şu kısmı anlayamadım hocam ya
  • 28-08-2023, 15:20:43
    #3
    Yurt dışı pazarında saatliği 40 euro hizmet bedeli ile çalışma yaptıranlar var .
    Teslimden sonra revize başı 10 euro ile hizmet devam eder.
    Güven var, kalite var, yaptığı işin kalitesi ile rekabete giriyor grafiker.
    Bizim insanımızda güven ortamı yok. "Benim yeğen onu halleder" , "basit bir iş" " beş dakikalık iş" gibi terimler var anca.
    Bizim pazarımızda işin kalitesi ile değil, fiyatıyla rekabete etme sistemi devam ettiği sürece,
    ne alıcı ne satıcı memnun ayrılır.
  • 28-08-2023, 15:21:02
    #4
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu kısmı anlayamadım hocam ya
    Konuya "çok basit bir iş" "çok kolay bir iş" diye yazanlara üflüyorum orada.
    Bir işin ne kadar basit ve kolay olduğunu belirlemek için o işin ehli olmak gerekir.
    İşin ehli olan zaten çok basit ve kolay olan işi kendi yapacaktır.
  • 28-08-2023, 15:21:23
    #5
    Çok basit bir çözümü var hocam. Yapılcak çok basit bi iş var gibi gelen tekliflere dönmemek.
  • 28-08-2023, 15:22:42
    #6
    Katalog yaptıracak bir müşterinin "tablonun yanına yazı yazıp resim koymak bu kadar zor mu yeaaa" tarzında bir sorusuna maruz kaldım kalalı böyle şeylerden tiskiniyorum. Bak "tiksiniyorum" demedim. Bildiğin tissskiniyorum.
  • 28-08-2023, 15:23:09
    #7
    Hocam özel captcha geçilecek çok basit 30 lira bütcem var olur mu
  • 28-08-2023, 15:23:29
    #8
    • Çok basit
    • 2 dakikanı almaz
    • Zamanım olmadığı için ben yapamıyorum.
    • vb.
    gibi cümleler kuranlarla kesinlikle iş yapmiyorum hocam.
  • 28-08-2023, 15:24:49
    #9
    Esnaf gibi düşünebilirsiniz yazılımcı veya bunun gibi işleri
    Kalitesiz insan senin işine laf ediyor diye veya işini küçümsüyor diye laf edersek eğer ciddi alıcıda tavrımızdan ötürü bizden kaçabilir
    yapılacak en iyi şey görmezden gelmek.