Selam olsun,

Acıyacak hale geldim.
Elbette kişiliklerine, yaptıkları mesleklere acımaktan bahsetmiyorum.
Çok kısa, çok basit, çok kolay şeklinde konulara girince benim bile içim sıkılıyor.
Bu işleri yapan arkadaşlara gerçekten bu muameleye maruz kaldıklarından dolayı acıyorum.
Şimdi bize acıma demeyin size değil esasen duruma.

Yani messiye halı saha maçına gel çok basit 1 dakika oyna git ne milyon € su kardeşim denebilir mi?
Basit, kolay ve kısa olan bir işi neden kendin yapmıyorsun yazasım geliyor da sonra aklıma geliyor yahu benim mevzu ile ilgim yokken içim sıkılıyorsa var bu işleri yapanlara.

Sevgiler.
Severim Grafiker ve Yazılımcıları şimdi dernek kurup yürümeyin bana