Yurt dışı pazarında saatliği 40 euro hizmet bedeli ile çalışma yaptıranlar var .
Teslimden sonra revize başı 10 euro ile hizmet devam eder.
Güven var, kalite var, yaptığı işin kalitesi ile rekabete giriyor grafiker.
Bizim insanımızda güven ortamı yok. "Benim yeğen onu halleder" , "basit bir iş" " beş dakikalık iş" gibi terimler var anca.
Bizim pazarımızda işin kalitesi ile değil, fiyatıyla rekabete etme sistemi devam ettiği sürece,
ne alıcı ne satıcı memnun ayrılır.