serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basit, kolay ve kısa olan bir işi neden kendin yapmıyorsun yazasım geliyor da sonra aklıma geliyor yahu benim mevzu ile ilgim yokken içim sıkılıyorsa var bu işleri yapanlara.
şu kısmı anlayamadım hocam ya