• 28-08-2023, 00:35:30
    #1
    ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
    Beni yanlış anlamayın, ne zaman bir yazılımcı ile çalışmaya başlasam bir yakını vefat etmiş oluyor. Lanetlenmiş hissediyorum kendimi. İş vermeye korkar oldum. Vicdan azabı çekmeye başladım artık. Yine bir iş vermek zorunda kalırım da yakını vefat eder diye çok korkuyorum
  • 28-08-2023, 00:37:07
    #2
    • gusion
    bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 28-08-2023, 00:37:43
    #3
    Markette çalışsa patronuna ben gidiyorum diyemeyecek adamlar dijital ortamda çalışıyor diye işi savsaklayabiliyor. Allah dürüst, temiz insanlarla karşılaştırsın.
  • 28-08-2023, 00:38:14
    #4
    Size Godmode bir yazılımcı lazım hocam.
  • 28-08-2023, 00:38:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Allah rahmet eylesin. Mekanları cennet olsun hocam.
  • 28-08-2023, 00:39:49
    #6
    Qui non proficit, deficit
    Benimde bir arkadaşım vardı, kiminle sevgili olsa babaannesi ölüyordu. Beraber cenazesine gidiyorduk...
  • 28-08-2023, 00:40:10
    #7
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markette çalışsa patronuna ben gidiyorum diyemeyecek adamlar dijital ortamda çalışıyor diye işi savsaklayabiliyor. Allah dürüst, temiz insanlarla karşılaştırsın.
    15 gündür kendime 1 saat vakit ayıramadım işler yetişsin, millet mağdur olmasın diye, anksiyete ve panik ataklarım arttı. Gece 4'lerde yatmaya başladım valla. Bendeki de böyle bir durum. İş yetişsin, düzene girsin diye uğraşıyorsunuz. Ama arkadaşların belli ki gelir kaynakları var rahatlar işi savsaklıyorlar. İşine ve ekmek kapısına önem veren birisinin yapacağı bir şey değil bu savsaklamak. Özellikle bir marka yaratmaya çalışıyorsa kendi adıyla hiç hoş değil. Çok var ne yazık ki böyle insanlardan. Parayı aldıktan sonra bir rahatlık geliyor.
  • 28-08-2023, 00:41:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Allah affetsin çok güldüm 😂
  • 28-08-2023, 00:56:17
    #9
    Mellon10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni yanlış anlamayın, ne zaman bir yazılımcı ile çalışmaya başlasam bir yakını vefat etmiş oluyor. Lanetlenmiş hissediyorum kendimi. İş vermeye korkar oldum. Vicdan azabı çekmeye başladım artık. Yine bir iş vermek zorunda kalırım da yakını vefat eder diye çok korkuyorum
    Hocam bunu yaşayan sadece ben sanıyordum yanılmışım. Aynı şekilde makale hizmeti alıyorum ilk gün gayet güzel ertesi gün mutlaka hastanede oluyor, ya da yakını vefat etmiş oluyor.

    Bu süreçten sonra makale hizmeti almadan önce (TAM TEÅžEKKÜRLÜ DEVLET HASTANESİNDEN RAPOR ALIP ATMASINI İSTEYECEĞİM) baÅŸka türlü aklıma çözüm gelmiyor. 🤣
    • Mellon10
    Mellon10 bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.