Beni yanlış anlamayın, ne zaman bir yazılımcı ile çalışmaya başlasam bir yakını vefat etmiş oluyor. Lanetlenmiş hissediyorum kendimi. İş vermeye korkar oldum. Vicdan azabı çekmeye başladım artık. Yine bir iş vermek zorunda kalırım da yakını vefat eder diye çok korkuyorum