Markette çalışsa patronuna ben gidiyorum diyemeyecek adamlar dijital ortamda çalışıyor diye işi savsaklayabiliyor. Allah dürüst, temiz insanlarla karşılaştırsın.
15 gündür kendime 1 saat vakit ayıramadım işler yetişsin, millet mağdur olmasın diye, anksiyete ve panik ataklarım arttı. Gece 4'lerde yatmaya başladım valla. Bendeki de böyle bir durum. İş yetişsin, düzene girsin diye uğraşıyorsunuz. Ama arkadaşların belli ki gelir kaynakları var rahatlar işi savsaklıyorlar. İşine ve ekmek kapısına önem veren birisinin yapacağı bir şey değil bu savsaklamak. Özellikle bir marka yaratmaya çalışıyorsa kendi adıyla hiç hoş değil. Çok var ne yazık ki böyle insanlardan. Parayı aldıktan sonra bir rahatlık geliyor.