• 27-08-2023, 17:37:25
    #1
    Yaklaşık 1.5 yıldır evden yurtdışındaki bir şirkete çalışıyorum ancak yavaş yavaş bıkmaya başladım... Evden çalışmak kulağa güzel geliyor ama bir süre sonra depresyona itiyor... Ben ettim siz yapmayın bu ay işi bırakıp üniversitede yeni bir bölümden devam etmeyi düşünüyorum.

    Bana göre avantajları:
    - Dışarı çıkmaya gerek kalmıyor yol stresi yorgunluğu olmuyor.
    - İş daha kolay oluyor ve parası da güzel geliyor.
    - Rahatım huzurluyum bana dokunan bir şey yok.
    - Evin istediğim köşesinde her zaman bir çalışma alanım var (küvet balkon vs.)
    - Çalışma saatleri esnek başıma bir patron yok.

    Dezavantajları:
    - Evden çıkmıyorum (evet bu kısma şaşırabilirsiniz ama böyle işte.) Çöpümü kapıcı topluyor, kargolarım kapıma geliyor, yemeği atıştırmalığı market alışverişini uygulamadan yapıyorum. Dışarı çıkmak için resmi durumlar dışında bir nedenim yok ve 1.5 yılda toplasan 3-4 gün çıkmışımdır.
    - Kilo alımı (spor yapmama rağmen alıyorum çünkü çok yiyorum)
    - Sosyal fobi, düzen hastalığı, anksiyete, depresyon yalnızlık
    - Dışarıdan yaptığım aylık alışveriş 20-30 bin tl arasını zorlamaya başladı.
    - Kapımı çalan halimi hatrımı soran yok (yüzyüze) bir gün ölürsem bir hafta sonra ancak anlaşılır.
    • fatihbaz
    • denden
    • korkufan
    fatihbaz, denden, korkufan ve 10 kişi bunu beğendi.
    13 kişi bunu beğendi.
  • 27-08-2023, 17:39:15
    #2
    Dövüş klubüne yazılın ve bir köpek sahiplenin.
    Hayatınız renklenecek ve söylediğiniz tüm sorunlardan kurtulacaksınız.
    • GuruDeveloper
    • Alpagu
    • Oytunx
    GuruDeveloper, Alpagu, Oytunx ve 9 kişi bunu beğendi.
    12 kişi bunu beğendi.
  • 27-08-2023, 17:40:15
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Sizinle benzer düşünüyorum bu konuda.
  • 27-08-2023, 17:41:16
    #4
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinle benzer düşünüyorum bu konuda.
    Profesyonel psikolog desteği almaya başladım yoksa zaten sonu ölüm olan bir şeydi bu.
  • 27-08-2023, 17:41:58
    #5
    senin işin internet üzerindeyse her yerde yapabilirsiniz hocam illa evden olacak diye bi kaide yok
    1 2 saatinizi dünyaya harcayın

    (bu arada bende böyleyim ama yapmamalıyız böyle)
  • 27-08-2023, 17:42:32
    #6
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin işin internet üzerindeyse her yerde yapabilirsiniz hocam illa evden olacak diye bi kaide yok
    1 2 saatinizi dünyaya harcayın

    (bu arada bende böyleyim ama yapmamalıyız böyle)
    Konfor alanından uzaklaşmak istemiyor insan.
  • 27-08-2023, 17:44:49
    #7
    Çalışma saatlerinizi kendiniz belirliyorsanız neden 1.5 yılda 3-4 gün dışarı çıktığınızı anlayamadım açıkçası.
    Çıkmak mı gelmiyor içinizden yoksa çalışma saatleriniz söylediğiniz kadar esnek mi değil?
  • 27-08-2023, 17:45:02
    #8
    Qui non proficit, deficit
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel psikolog desteği almaya başladım yoksa zaten sonu ölüm olan bir şeydi bu.
    İyi yapmışsınız hocam destek almakla. Zaman zaman bende de oluyor bu, şu sıralar üzerimde hatta. Üniversite açılsın da toparlanıyım diye bekliyorum bakalım...
  • 27-08-2023, 17:45:35
    #9
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışma saatlerinizi kendiniz belirliyorsanız neden 1.5 yılda 3-4 gün dışarı çıktığınızı anlayamadım açıkçası.
    Çıkmak mı gelmiyor içinizden yoksa çalışma saatleriniz söylediğiniz kadar esnek mi değil?
    Dışarı çıkmayı sevmiyorum insanlar yorucu hocam.