Yaklaşık 1.5 yıldır evden yurtdışındaki bir şirkete çalışıyorum ancak yavaş yavaş bıkmaya başladım... Evden çalışmak kulağa güzel geliyor ama bir süre sonra depresyona itiyor... Ben ettim siz yapmayın bu ay işi bırakıp üniversitede yeni bir bölümden devam etmeyi düşünüyorum.
Bana göre avantajları:
- Dışarı çıkmaya gerek kalmıyor yol stresi yorgunluğu olmuyor.
- İş daha kolay oluyor ve parası da güzel geliyor.
- Rahatım huzurluyum bana dokunan bir şey yok.
- Evin istediğim köşesinde her zaman bir çalışma alanım var (küvet balkon vs.)
- Çalışma saatleri esnek başıma bir patron yok.
Dezavantajları:
- Evden çıkmıyorum (evet bu kısma şaşırabilirsiniz ama böyle işte.) Çöpümü kapıcı topluyor, kargolarım kapıma geliyor, yemeği atıştırmalığı market alışverişini uygulamadan yapıyorum. Dışarı çıkmak için resmi durumlar dışında bir nedenim yok ve 1.5 yılda toplasan 3-4 gün çıkmışımdır.
- Kilo alımı (spor yapmama rağmen alıyorum çünkü çok yiyorum)
- Sosyal fobi, düzen hastalığı, anksiyete, depresyon yalnızlık
- Dışarıdan yaptığım aylık alışveriş 20-30 bin tl arasını zorlamaya başladı.
- Kapımı çalan halimi hatrımı soran yok (yüzyüze) bir gün ölürsem bir hafta sonra ancak anlaşılır.