Çalışma saatlerinizi kendiniz belirliyorsanız neden 1.5 yılda 3-4 gün dışarı çıktığınızı anlayamadım açıkçası.
Çıkmak mı gelmiyor içinizden yoksa çalışma saatleriniz söylediğiniz kadar esnek mi değil?