Konu
Evden çalışmanın zorlukları... Kurtulmak istiyorum.
27-08-2023, 17:45:02
#8
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Profesyonel psikolog desteği almaya başladım yoksa zaten sonu ölüm olan bir şeydi bu.
İyi yapmışsınız hocam destek almakla. Zaman zaman bende de oluyor bu, şu sıralar üzerimde hatta. Üniversite açılsın da toparlanıyım diye bekliyorum bakalım...