Yaklaşık 1.5 yıldır evden yurtdışındaki bir şirkete çalışıyorum ancak yavaş yavaş bıkmaya başladım... Evden çalışmak kulağa güzel geliyor ama bir süre sonra depresyona itiyor... Ben ettim siz yapmayın bu ay işi bırakıp üniversitede yeni bir bölümden devam etmeyi düşünüyorum.
Bana göre avantajları:
- Dışarı çıkmaya gerek kalmıyor yol stresi yorgunluğu olmuyor.
- İş daha kolay oluyor ve parası da güzel geliyor.
- Rahatım huzurluyum bana dokunan bir şey yok.
- Evin istediğim köşesinde her zaman bir çalışma alanım var (küvet balkon vs.)
- Çalışma saatleri esnek başıma bir patron yok.
Dezavantajları:
- Evden çıkmıyorum (evet bu kısma şaşırabilirsiniz ama böyle işte.) Çöpümü kapıcı topluyor, kargolarım kapıma geliyor, yemeği atıştırmalığı market alışverişini uygulamadan yapıyorum. Dışarı çıkmak için resmi durumlar dışında bir nedenim yok ve 1.5 yılda toplasan 3-4 gün çıkmışımdır.
- Kilo alımı (spor yapmama rağmen alıyorum çünkü çok yiyorum)
- Sosyal fobi, düzen hastalığı, anksiyete, depresyon yalnızlık
- Dışarıdan yaptığım aylık alışveriş 20-30 bin tl arasını zorlamaya başladı.
- Kapımı çalan halimi hatrımı soran yok (yüzyüze) bir gün ölürsem bir hafta sonra ancak anlaşılır.
Evden çalışmanın zorlukları... Kurtulmak istiyorum.
47
●3.380
- 27-08-2023, 17:41:16Profesyonel psikolog desteği almaya başladım yoksa zaten sonu ölüm olan bir şeydi bu.Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2023, 17:41:58senin işin internet üzerindeyse her yerde yapabilirsiniz hocam illa evden olacak diye bi kaide yok
1 2 saatinizi dünyaya harcayın
(bu arada bende böyleyim
ama yapmamalıyız böyle)
- 27-08-2023, 17:42:32Konfor alanından uzaklaşmak istemiyor insan.OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2023, 17:45:02İyi yapmışsınız hocam destek almakla. Zaman zaman bende de oluyor bu, şu sıralar üzerimde hatta. Üniversite açılsın da toparlanıyım diye bekliyorum bakalım...Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2023, 17:45:35Dışarı çıkmayı sevmiyorum insanlar yorucu hocam.atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama yapmamalıyız böyle)