• 26-08-2023, 17:56:08
    #1
    Teşekkürler R10
    • Moselia
    • gusion
    Moselia ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 26-08-2023, 17:56:34
    #2
    Cyber Security
    +5 Üzeri kafi
  • 26-08-2023, 17:57:24
    #3
    3 + olsaydı ezberlerdim
  • 26-08-2023, 17:57:47
    #4
    Zamanında 100btcm vardı o zaman bile ezberlemedim 2008-2009 😂
  • 26-08-2023, 17:57:52
    #5
    En iyisi sanırım
    Dolar bazında milyara ulaşmadan o seviyeye gelmezdim muhtemelen.
  • 26-08-2023, 17:58:59
    #6
    1 yeter reiz :d
    • gusion
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-08-2023, 17:59:00
    #7
    Hiçbir zaman. Söz uçar yazı kalır. Birkaç farklı bankada hatta farklı şehirlerde kiralık kasalarda sakladım. Allah korusun ölsek falan yada kaza geçirsek aklımızdakini.eşimize.çocuğumuza bırakamayız
  • 26-08-2023, 18:00:13
    #8
    numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +5 Üzeri kafi
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 + olsaydı ezberlerdim
    gdisanastronaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında 100btcm vardı o zaman bile ezberlemedim 2008-2009 😂
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar bazında milyara ulaşmadan o seviyeye gelmezdim muhtemelen.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yeter reiz :d
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir zaman. Söz uçar yazı kalır. Birkaç farklı bankada hatta farklı şehirlerde kiralık kasalarda sakladım. Allah korusun ölsek falan yada kaza geçirsek aklımızdakini.eşimize.çocuğumuza bırakamayız
    Banka Kasaları hatırladığım kadarıyla Deprem'de yamalanmıştı. Ben o riski almazdım açıkcası
    Banka kasaları Türkiye'de güvende değil benim gözümde hiç bir zaman.
    • aliyasiny65
    aliyasiny65 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-08-2023, 18:00:57
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1+ da ezberlerdim eşeği sağlam kazığa bağlamak lazım