numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+5 Üzeri kafi
Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 + olsaydı ezberlerdim
gdisanastronaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında 100btcm vardı o zaman bile ezberlemedim 2008-2009 😂
Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar bazında milyara ulaşmadan o seviyeye gelmezdim muhtemelen.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yeter reiz :d
AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir zaman. Söz uçar yazı kalır. Birkaç farklı bankada hatta farklı şehirlerde kiralık kasalarda sakladım. Allah korusun ölsek falan yada kaza geçirsek aklımızdakini.eşimize.çocuğumuza bırakamayız
Banka Kasaları hatırladığım kadarıyla Deprem'de yamalanmıştı. Ben o riski almazdım açıkcası
Banka kasaları Türkiye'de güvende değil benim gözümde hiç bir zaman.