• 26-08-2023, 18:01:02
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka Kasaları hatırladığım kadarıyla Deprem'de yamalanmıştı. Ben o riski almazdım açıkcası
    Banka kasaları Türkiye'de güvende değil benim gözümde hiç bir zaman.
    O zaman yurtdışındaki bankalarda saklarsınız hele bi 10-20 btc olsun
  • 26-08-2023, 18:01:34
    #11
    Ezberlemezdim açıkcası 50+ bile olsa
  • 26-08-2023, 18:03:51
    #12
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ezberlemezdim açıkcası 50+ bile olsa
    Bence ezberlerdin dostum
    • zeq
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-08-2023, 18:04:32
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence ezberlerdin dostum

    Ezberlemezdim çünkü 3BTC üstünü soğuk-sıcak cüzdanda tutmazdım zaten
  • 26-08-2023, 18:09:00
    #14
    1 yeterdi
    • Letyoudown
    , ve Letyoudown bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 26-08-2023, 18:09:15
    #15
    Ben 1`e de ezberlerim sanırım.
    Windows 98 - XP, Office 2003`CD Key`ler ezberimdeydi bir zamanlar.