Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banka Kasaları hatırladığım kadarıyla Deprem'de yamalanmıştı. Ben o riski almazdım açıkcası
Banka kasaları Türkiye'de güvende değil benim gözümde hiç bir zaman.
O zaman yurtdışındaki bankalarda saklarsınız hele bi 10-20 btc olsun