Şimdi bu konu için seni bile linçlerler hocam.
Forumun kitlesi biraz değişik tepkiler veriyor bu aralar.
Forumda şükürcü tayfanın çoğalması
87
●13.330
- 26-08-2023, 09:29:28
- 26-08-2023, 09:29:41bu nasıl bir nefret dilidir? şükürcü cemaatci tayfa felan? herkes siz gibi düşünmek siz gibi olmak zorundamı? bu resmen burada ticaret yapan binlerce insana en başta da forum yönetimine hakarettir. Seni rahatsız ediyorsa bir yer orada durmayacaksın. insanları yaftalamak hakaret etmek aşağılamak kimsenin haddine değil herkes istediğine inanır sizi kınıyorum ve forum yönetiminin gerekeni yapacağına inanıyorum!
- 26-08-2023, 09:29:42Sabahtan akşama veya her gün bir şükür başlığı açanları engelliyorum, tamamen bir şeyler yaparsam cennet kapısını aralarım niyetiyle açılmış başlıklar yani tanrı ile pazarlık
samimi gelmiyor. Herkesin dini kendine arkadaşlar burası bir webmaster ve iş forumu! Dini propaganda yeri değil!
- 26-08-2023, 09:30:02Üyeliği durdurulduAynen öyle hocam satış konusunda iş arayana şükür et dua et diyorlarJosephh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2023, 09:31:29Yazının neresinde hakaret var? Neresi nefret dili? Analiz yapmış onu paylaşıyor sen iyi misin?msalihaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2023, 09:39:34Hocam aslında dozunda olduğunda bence her şey paylaşılabilir ama ısrarla farklı ve amaçsız konular açarak dikkat çekmeye çalışan bazı üyeler var. Bu durum rahatsız edici. Pitbull birisine saldırmış, bize ne arkadaş. Git facebook sayfanda yaşlı amcalara paylaş.ROT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2023, 09:39:59Sadece kişi ve konularını paylaşım yorum yapsan daha iyi olurdu + olarak özgür bir forumdasın neden dini paylaşımlar ve şükür etmeleri senin zoruna gidiyor ? Ve 5 yıldır fazladır bu forumdasın hiç güven bile verememişsin güvensiz karakter seniArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2023, 09:43:09Konunu silersin diye şöyle alıntını yapalım.ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Coskun üstadımız, hem Atatürk konularında hemde dini konularda bu forumu ne kadar titiz tutmaya çalışsa da böyle fırlamalar çıkıp, insanlar '' şükür ettiği '' için R10'a cemaat10 lakabını takıp alay ediyorlar. Dalga geçiyorlar.
samimi gelmiyor. Herkesin dini kendine arkadaşlar burası bir webmaster ve iş forumu! Dini propaganda yeri değil!
