• 26-08-2023, 09:29:28
    #10
    Şimdi bu konu için seni bile linçlerler hocam.
    Forumun kitlesi biraz değişik tepkiler veriyor bu aralar.
  • 26-08-2023, 09:29:41
    #11
    bu nasıl bir nefret dilidir? şükürcü cemaatci tayfa felan? herkes siz gibi düşünmek siz gibi olmak zorundamı? bu resmen burada ticaret yapan binlerce insana en başta da forum yönetimine hakarettir. Seni rahatsız ediyorsa bir yer orada durmayacaksın. insanları yaftalamak hakaret etmek aşağılamak kimsenin haddine değil herkes istediğine inanır sizi kınıyorum ve forum yönetiminin gerekeni yapacağına inanıyorum!
  • 26-08-2023, 09:29:42
    #12
    Sabahtan akşama veya her gün bir şükür başlığı açanları engelliyorum, tamamen bir şeyler yaparsam cennet kapısını aralarım niyetiyle açılmış başlıklar yani tanrı ile pazarlık samimi gelmiyor. Herkesin dini kendine arkadaşlar burası bir webmaster ve iş forumu! Dini propaganda yeri değil!
  • 26-08-2023, 09:30:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Josephh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası bir ticaret forumu, habire dini şeyler paylaşılmaması lazım.
    Bu adam herkesin bildiği dini şeyleri söyledi diye belki bir başkasının ticaret konusu aşağı düşüyor, o kişi bu satışı yaparsa borçlarını ödeyebilir, rahatlığa erebilir ancak böyle tipler yüzünden bunların hiçbiri gerçekleşmeyebiliyor.

    farkında değilsiniz ama hakka giriyorsunuz haberiniz olsun, sevaptan çok günah yani
    Aynen öyle hocam satış konusunda iş arayana şükür et dua et diyorlar
  • 26-08-2023, 09:31:29
    #14
    msalihaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nasıl bir nefret dilidir? şükürcü cemaatci tayfa felan? herkes siz gibi düşünmek siz gibi olmak zorundamı? bu resmen burada ticaret yapan binlerce insana en başta da forum yönetimine hakarettir. Seni rahatsız ediyorsa bir yer orada durmayacaksın. insanları yaftalamak hakaret etmek aşağılamak kimsenin haddine değil herkes istediğine inanır sizi kınıyorum ve forum yönetiminin gerekeni yapacağına inanıyorum!
    Yazının neresinde hakaret var? Neresi nefret dili? Analiz yapmış onu paylaşıyor sen iyi misin?
  • 26-08-2023, 09:32:24
    #15
    kardeşim ayrimcilak yapma
  • 26-08-2023, 09:39:34
    #16
    ROT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendi fikrimi söylemek istiyorum herkesten bağımsız olarak. R10 sitesinin Title kısmında ne yazıyor "Webmaster Forumu" yani yok sağcı yok solcu bunlara girmiyorum. Biz buraya iş yapmak için giriyoruz r10'da son 1 yıldır çok fazla webmaster harici konular açılmaya başladı ve artık popüler kategorisine girdiğinizde bazen webmaster ile ilgili hiç bir şey göremiyorum. Sürekli forumun konsepti dışında konular var. Yani gün geçtikçe forum sanki ekşi sözlük gibi olmaya başlıyor.


    ÖRNEK:
    Hocam aslında dozunda olduğunda bence her şey paylaşılabilir ama ısrarla farklı ve amaçsız konular açarak dikkat çekmeye çalışan bazı üyeler var. Bu durum rahatsız edici. Pitbull birisine saldırmış, bize ne arkadaş. Git facebook sayfanda yaşlı amcalara paylaş.
  • 26-08-2023, 09:39:59
    #17
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle merhabalar herkese
    Uzun zamandır forumda gezdiğim konuların çoğu şükürcü tayfa tarafından açılan ve dini konular üzerine olan paylaşımlar oluyor.Eskiden r10 sadece bir webmaster forumu olarak kullanılıyordu.Şuan ise dini propaganda ve resmen cemaat şükür ve sağ görüş savunuluyor.Atatürk'e laf edenler ban yemiyor ama cemaat ve şükürcülere bir şey söyleyen direkt ban yiyor.Artık forumun ismi cemaat10 mu olucak ?
    Sadece kişi ve konularını paylaşım yorum yapsan daha iyi olurdu + olarak özgür bir forumdasın neden dini paylaşımlar ve şükür etmeleri senin zoruna gidiyor ? Ve 5 yıldır fazladır bu forumdasın hiç güven bile verememişsin güvensiz karakter seni
  • 26-08-2023, 09:43:09
    #18
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle merhabalar herkese
    Uzun zamandır forumda gezdiğim konuların çoğu şükürcü tayfa tarafından açılan ve dini konular üzerine olan paylaşımlar oluyor.Eskiden r10 sadece bir webmaster forumu olarak kullanılıyordu.Şuan ise dini propaganda ve resmen cemaat şükür ve sağ görüş savunuluyor.Atatürk'e laf edenler ban yemiyor ama cemaat ve şükürcülere bir şey söyleyen direkt ban yiyor.Artık forumun ismi cemaat10 mu olucak ?
    Konunu silersin diye şöyle alıntını yapalım.

    @Coskun üstadımız, hem Atatürk konularında hemde dini konularda bu forumu ne kadar titiz tutmaya çalışsa da böyle fırlamalar çıkıp, insanlar '' şükür ettiği '' için R10'a cemaat10 lakabını takıp alay ediyorlar. Dalga geçiyorlar.