Ben kendi fikrimi söylemek istiyorum herkesten bağımsız olarak. R10 sitesinin Title kısmında ne yazıyor "Webmaster Forumu" yani yok sağcı yok solcu bunlara girmiyorum. Biz buraya iş yapmak için giriyoruz r10'da son 1 yıldır çok fazla webmaster harici konular açılmaya başladı ve artık popüler kategorisine girdiğinizde bazen webmaster ile ilgili hiç bir şey göremiyorum. Sürekli forumun konsepti dışında konular var. Yani gün geçtikçe forum sanki ekşi sözlük gibi olmaya başlıyor.
ÖRNEK:
Hocam aslında dozunda olduğunda bence her şey paylaşılabilir ama ısrarla farklı ve amaçsız konular açarak dikkat çekmeye çalışan bazı üyeler var. Bu durum rahatsız edici. Pitbull birisine saldırmış, bize ne arkadaş. Git facebook sayfanda yaşlı amcalara paylaş.