msalihaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu nasıl bir nefret dilidir? şükürcü cemaatci tayfa felan? herkes siz gibi düşünmek siz gibi olmak zorundamı? bu resmen burada ticaret yapan binlerce insana en başta da forum yönetimine hakarettir. Seni rahatsız ediyorsa bir yer orada durmayacaksın. insanları yaftalamak hakaret etmek aşağılamak kimsenin haddine değil herkes istediğine inanır sizi kınıyorum ve forum yönetiminin gerekeni yapacağına inanıyorum!
Yazının neresinde hakaret var? Neresi nefret dili? Analiz yapmış onu paylaşıyor sen iyi misin?