• 24-08-2023, 21:39:51
    #1
    Merhaba, bulunduğum ortam gayet ılık gibi, oda sıcaklığında klima vs. çalışıyor.

    Fakat bazen telefonum aşırı sıcaklık uyarısı vererek şarjdayken şarjı beklemeye alıyo, özellikle 80 82 den sonra yapıyor bunu.

    Bir bilgisi olan var mdıır, servise göndermeli miyim ?

    TR CİHAZI, APPLE A VEREBİLİYORUM

    (Cihazın kendisi normal çalışma düzeyinde ne kadar sıcaksa, o kadar sıcak. Yani ekstra bir sıcaklık yok )
  • 24-08-2023, 21:43:16
    #2
    model nedir hocam
  • 24-08-2023, 21:45:03
    #3
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    model nedir hocam
    IPhone 14
    2 ay oldu olmadı telefonu alalı, tr cihazı mediamarkttan aldım
  • 24-08-2023, 21:47:41
    #4
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IPhone 14
    2 ay oldu olmadı telefonu alalı, tr cihazı mediamarkttan aldım
    Herkesde var o hocam gönderseniz de bişey çıkmaz, çok sinir bozuyor, tavsiyem şarjdayken kullanmayın
  • 24-08-2023, 21:53:04
    #5
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesde var o hocam gönderseniz de bişey çıkmaz, çok sinir bozuyor, tavsiyem şarjdayken kullanmayın
    evet öyle yapacağım sanırım, telefondan laptopa internet veriyorum IP değişimi kolay oluyor diye, şarjdayken yapmayacağım
  • 24-08-2023, 22:06:29
    #6
    Kurumsal PLUS
    Hocam 20w kullanıyorsunuz herhalde 5w ile denedinizmi? daha geç doldurur ama ısınmaz.