Merhaba, bulunduğum ortam gayet ılık gibi, oda sıcaklığında klima vs. çalışıyor.
Fakat bazen telefonum aşırı sıcaklık uyarısı vererek şarjdayken şarjı beklemeye alıyo, özellikle 80 82 den sonra yapıyor bunu.
Bir bilgisi olan var mdıır, servise göndermeli miyim ?
TR CİHAZI, APPLE A VEREBİLİYORUM
(Cihazın kendisi normal çalışma düzeyinde ne kadar sıcaksa, o kadar sıcak. Yani ekstra bir sıcaklık yok )
IPhone şarj sorunu - Sıcaklık Uyarısı
5
●176
- 24-08-2023, 21:45:03IPhone 14deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 ay oldu olmadı telefonu alalı, tr cihazı mediamarkttan aldım - 24-08-2023, 21:47:41Herkesde var o hocam gönderseniz de bişey çıkmaz, çok sinir bozuyor, tavsiyem şarjdayken kullanmayınroyalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2023, 21:53:04evet öyle yapacağım sanırım, telefondan laptopa internet veriyorum IP değişimi kolay oluyor diye, şarjdayken yapmayacağımlaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
