Merhaba, bulunduğum ortam gayet ılık gibi, oda sıcaklığında klima vs. çalışıyor.

Fakat bazen telefonum aşırı sıcaklık uyarısı vererek şarjdayken şarjı beklemeye alıyo, özellikle 80 82 den sonra yapıyor bunu.

Bir bilgisi olan var mdıır, servise göndermeli miyim ?

TR CİHAZI, APPLE A VEREBİLİYORUM

(Cihazın kendisi normal çalışma düzeyinde ne kadar sıcaksa, o kadar sıcak. Yani ekstra bir sıcaklık yok )