royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IPhone 14
2 ay oldu olmadı telefonu alalı, tr cihazı mediamarkttan aldım
Herkesde var o hocam gönderseniz de bişey çıkmaz, çok sinir bozuyor, tavsiyem şarjdayken kullanmayın