• 22-08-2023, 14:55:34
    #1
    https://www.r10.net/off-topic/378641...almiyorum.html

    Konuya bakın gmail almak istemediğimi kaç defa belirtmem gerekli size. Bu forumda bu zamana kadar hep saygı çerçevesinde sohbet ettim sorunlarınıza yardımcı olmaya çalıştım ve ayrıca birçok kişi ile de ticaret yaptım düzenli çalıştıklarım vs de oldu ama yeter. Şu forumda Ben Gmail almak istemiyorum artık bunu kaçıncı defa belirtmem lazım. Yazmayın abi valla ya bi sefer birisine birşey diyeceğim kalbini kıracağım diye cevap da vermiyprum artık bu mesajlara.

    Gmail ALMAK İSTEMİYORUM İSTEMİYORUM

  • 22-08-2023, 14:56:07
    #2
    sakin ol Ahmet
    • kriptorehberin
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-08-2023, 14:56:31
    #3
    Hocam gmail ister misiniz?
    • yigityavuzy
    • looktr
    • Huzuzii
    yigityavuzy, looktr ve Huzuzii bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 22-08-2023, 14:56:39
    #4
    Moderatör
    Tamam hocam anladık istemiyorsun. Fakat bu açtığın konular hiçbir işe yaramıyor bil istedim.
  • 22-08-2023, 14:57:09
    #5
    Çekirdek çitleyip kola içen emoji
  • 22-08-2023, 14:57:22
    #6
    Hocam gmail ihtiyacınız varsa karşılarım hocam😁
  • 22-08-2023, 14:57:51
    #7
    bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam anladık istemiyorsun. Fakat bu açtığın konular hiçbir işe yaramıyor bil istedim.
    Hocam belki görür de bu gmail için yazanlar yazmayı bırakır diye açıyorum. Yakında paraya kıyıp r10 da bildirim olarak attırcam o derece delirttiler
  • 22-08-2023, 14:59:05
    #8
    Moderatör
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam belki görür de bu gmail için yazanlar yazmayı bırakır diye açıyorum. Yakında paraya kıyıp r10 da bildirim olarak attırcam o derece delirttiler
    Size yazan kişilerin bu konuyu göreceğini düşünmüyorum hocam. Bu yüzden kendinizi fazla yormayın. Yazanlara mecbur iyi bir dille almamak istediğinizi belirtiniz.
  • 22-08-2023, 14:59:11
    #9
    Konunuz kitlemiş ama silinmesi için talep gönderebilirsiniz...

    https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...r-duzenli.html