Konuya bakın gmail almak istemediğimi kaç defa belirtmem gerekli size. Bu forumda bu zamana kadar hep saygı çerçevesinde sohbet ettim sorunlarınıza yardımcı olmaya çalıştım ve ayrıca birçok kişi ile de ticaret yaptım düzenli çalıştıklarım vs de oldu ama yeter. Şu forumda Ben Gmail almak istemiyorum artık bunu kaçıncı defa belirtmem lazım. Yazmayın abi valla ya bi sefer birisine birşey diyeceğim kalbini kıracağım diye cevap da vermiyprum artık bu mesajlara.
Gmail ALMAK İSTEMİYORUM İSTEMİYORUM
