Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam belki görür de bu gmail için yazanlar yazmayı bırakır diye açıyorum. Yakında paraya kıyıp r10 da bildirim olarak attırcam o derece delirttiler
Size yazan kişilerin bu konuyu göreceğini düşünmüyorum hocam. Bu yüzden kendinizi fazla yormayın. Yazanlara mecbur iyi bir dille almamak istediğinizi belirtiniz.