Konu
Istemiyorum gmail falan almak istemiyorum 😠
22-08-2023, 14:57:51
#7
Ahmet1809
bahadrpolt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamam hocam anladık istemiyorsun. Fakat bu açtığın konular hiçbir işe yaramıyor bil istedim.
Hocam belki görür de bu gmail için yazanlar yazmayı bırakır diye açıyorum. Yakında paraya kıyıp r10 da bildirim olarak attırcam o derece delirttiler