• 20-08-2023, 20:18:20
    #1
    Ev almak isteyen arkadaşlar kesinlikle kaçırmasın.

    Ben 2020 yılında 4 bin maaş alırken 3 bin krediyle ev aldım. Şimdi maaşım 25 bin, kredim hala 3 bin. 1 yıl falan zorluk çektim. Sizde de aynısı olacak. Evi olmayanlar ne yapıp yapıp alsın. İstesem kapatırım gerek görmüyorum.

    Gençler anlamaz ama bizim gibi 30 yaş üstü olanlar anlar benim
  • 20-08-2023, 20:19:17
    #2
    Öyle birşey olur 1 m gibi kredi verirlerse aylık 20 20 öderim valla. Bir sene sıkarım sonrası keyifli öderim
  • 20-08-2023, 20:20:51
    #3
    EFEBEY.
    1.20 faizle ne kadar kadar kredi verecek ama
  • 20-08-2023, 20:21:18
    #4
    bildiğim kadarıyla bankalar kredi vermiyor şuan doğru dürüst
  • 20-08-2023, 20:23:04
    #5
    Holytouch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim kadarıyla bankalar kredi vermiyor şuan doğru dürüst
    Geçen hafta Mehmet Şimşek krediler açılacak dedi. Ekim'de yasalasir. Takip etmek gerek. Seçim geliyor insanlara biraz para lazım. Kaçırmamak lazım. Bende taşıt kredisi bekliyorum. Arabayı sifirlayacam
  • 20-08-2023, 20:23:15
    #6
    Hemen ev fiyatlarını yükseltelim.
  • 20-08-2023, 20:26:00
    #7
    1.20 ne hocam bireysel kredi faizi oldu konut kredisi faizi
  • 20-08-2023, 20:26:29
    #8
    Bence sıfır konutlar için açılır. 2. el için açıldığını düşünemiyorum. Ev almak iyice imkansızlaşır.
  • 20-08-2023, 20:27:15
    #9
    nevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev almak isteyen arkadaşlar kesinlikle kaçırmasın.

    Ben 2020 yılında 4 bin maaş alırken 3 bin krediyle ev aldım. Şimdi maaşım 25 bin, kredim hala 3 bin. 1 yıl falan zorluk çektim. Sizde de aynısı olacak. Evi olmayanlar ne yapıp yapıp alsın. İstesem kapatırım gerek görmüyorum.

    Gençler anlamaz ama bizim gibi 30 yaş üstü olanlar anlar benim
    2019 Aralık ayında kredi çektim ev için 3.5k kredi ödemesi yapıyorum. İlk yıl baya sıkıntı yapmıştım ama şıçuan dediğin gibi kapatacak gücüm var ☺️ gençlere önerim aynı senin gibi ev alın