Ev almak isteyen arkadaşlar kesinlikle kaçırmasın.
Ben 2020 yılında 4 bin maaş alırken 3 bin krediyle ev aldım. Şimdi maaşım 25 bin, kredim hala 3 bin. 1 yıl falan zorluk çektim. Sizde de aynısı olacak. Evi olmayanlar ne yapıp yapıp alsın. İstesem kapatırım gerek görmüyorum.
Gençler anlamaz ama bizim gibi 30 yaş üstü olanlar anlar benim
1.20 faizli konut kredisi geliyor.
19
●1.388
- 20-08-2023, 20:18:20
- 20-08-2023, 20:23:04Geçen hafta Mehmet Şimşek krediler açılacak dedi. Ekim'de yasalasir. Takip etmek gerek. Seçim geliyor insanlara biraz para lazım. Kaçırmamak lazım. Bende taşıt kredisi bekliyorum. Arabayı sifirlayacamHolytouch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2023, 20:26:29Bence sıfır konutlar için açılır. 2. el için açıldığını düşünemiyorum. Ev almak iyice imkansızlaşır.
- 20-08-2023, 20:27:152019 Aralık ayında kredi çektim ev için 3.5k kredi ödemesi yapıyorum. İlk yıl baya sıkıntı yapmıştım ama şıçuan dediğin gibi kapatacak gücüm var ☺️ gençlere önerim aynı senin gibi ev alınnevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle