Ev almak isteyen arkadaşlar kesinlikle kaçırmasın.
Ben 2020 yılında 4 bin maaş alırken 3 bin krediyle ev aldım. Şimdi maaşım 25 bin, kredim hala 3 bin. 1 yıl falan zorluk çektim. Sizde de aynısı olacak. Evi olmayanlar ne yapıp yapıp alsın. İstesem kapatırım gerek görmüyorum.
Gençler anlamaz ama bizim gibi 30 yaş üstü olanlar anlar benim