nevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev almak isteyen arkadaşlar kesinlikle kaçırmasın.

Ben 2020 yılında 4 bin maaş alırken 3 bin krediyle ev aldım. Şimdi maaşım 25 bin, kredim hala 3 bin. 1 yıl falan zorluk çektim. Sizde de aynısı olacak. Evi olmayanlar ne yapıp yapıp alsın. İstesem kapatırım gerek görmüyorum.

Gençler anlamaz ama bizim gibi 30 yaş üstü olanlar anlar benim
2019 Aralık ayında kredi çektim ev için 3.5k kredi ödemesi yapıyorum. İlk yıl baya sıkıntı yapmıştım ama şıçuan dediğin gibi kapatacak gücüm var ☺️ gençlere önerim aynı senin gibi ev alın