• 20-08-2023, 19:40:42
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhabalar, dün sabah saatlerinde diz kapağı kemiğim kaydı ve 6 saniye içinde tekrar yerine geldi. O an pek ağrı hissetmiyordum ama 1 saat geçtikten sonra dizimin etrafı şişti ve yere basamaz hale geldim. Akşamına acile gittik, acildeyken bile topallayarak yürüyordum.
    Bacağın filmi çekildi ve birsey yok yinede alçıya alalım dediler. Ben ayağımı yere basamazken birsey yok denilmesi çok garibime gitti. Bacağım alçıya alındı ve halen yere basamıyorum.
    Ben giderken en azından bir müdahale yapılır diye düşünmüştüm. Alçı mantıklı bir karar mıydı. Kırık yok ama anormal derecede şişkinlik mevcut
  • 20-08-2023, 19:45:01
    #2
    ChatGPT ya da Bard’a da sorabilirisiniz,
    burdan yazan olmazsa.
  • 20-08-2023, 19:45:47
    #3
    Hocam burda doktor pek yok. Backlink paketi seocu var. Bu adamlardan yorum beklemen pek uygun değil.
    Bence acilciler vaka olarak çok vaka görüyor gerek görmüşlerdir
  • 20-08-2023, 19:47:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bence özele gidip 300-400₺ ye kıyıp röntgen çektir onlar detaylı bilgi verir.

    dişim arıyordu devlete gittim adam baktı dişime etin falan ağrı yapıyor dedi anti yazdı yolladı.

    baktım geçmiyor çok şiddetli. Özele gittim 300₺ ödeme yaptım röntgen için iyilide gitmişim neler neler çıktı. Şuan tedavi oluyorum.
  • 20-08-2023, 19:47:55
    #5
    🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
    En kısa süre içinde bir ortopedi doktoruna muayene olmanızda fayda var hocam.
  • 20-08-2023, 19:48:06
    #6
    Bazen röntgende ufak çatlaklar gözükmeyebiliyor ya da çekim açısı yetersiz kalabiliyor. Alçıya alarak işini garantiye almış başka bir müdahale yapılamaz zaten. Mantıklı bir karar başkası hiçbirşey yapmayıp ağrı kesici yazıp gönderebilirdi.
  • 20-08-2023, 19:50:29
    #7
    Kurumsal Üye
    Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ChatGPT ya da Bard’a da sorabilirisiniz,
    burdan yazan olmazsa.
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam burda doktor pek yok. Backlink paketi seocu var. Bu adamlardan yorum beklemen pek uygun değil.
    Bence acilciler vaka olarak çok vaka görüyor gerek görmüşlerdir
    Teşekkür ederim, amacım aslında fikir alışverişi yapmak
    SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence özele gidip 300-400₺ ye kıyıp röntgen çektir onlar detaylı bilgi verir.

    dişim arıyordu devlete gittim adam baktı dişime etin falan ağrı yapıyor dedi anti yazdı yolladı.

    baktım geçmiyor çok şiddetli. Özele gittim 300₺ ödeme yaptım röntgen için iyilide gitmişim neler neler çıktı. Şuan tedavi oluyorum.
    Teşekkür ederim sagolun, ortopedi için randevu aldım. Olmazsa dediğinizi yapacağım. Orada da röntgen çekildi ama dediğiniz gibi ilgilenilmemis olabilir.
    Nadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kısa süre içinde bir ortopedi doktoruna muayene olmanızda fayda var hocam.
    Randevu oluşturdum. Teşekkürler
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen röntgende ufak çatlaklar gözükmeyebiliyor ya da çekim açısı yetersiz kalabiliyor. Alçıya alarak işini garantiye almış başka bir müdahale yapılamaz zaten. Mantıklı bir karar başkası o hiçbirşey yapmayıp ağrı kesici yazıp gönderebilirdi.
    Teşekkür ederim sagolun
  • 20-08-2023, 19:51:22
    #8
    Bence hemen bir özel hastaneye gidin ya da başka bir hastaneye tekrar gözükün hocam. Devlet hastaneleri bazen çok baştan salma olabiliyor..
  • 20-08-2023, 19:53:31
    #9
    Platin üye
    SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence özele gidip 300-400₺ ye kıyıp röntgen çektir onlar detaylı bilgi verir.

    dişim arıyordu devlete gittim adam baktı dişime etin falan ağrı yapıyor dedi anti yazdı yolladı.

    baktım geçmiyor çok şiddetli. Özele gittim 300₺ ödeme yaptım röntgen için iyilide gitmişim neler neler çıktı. Şuan tedavi oluyorum.
    bazen de özeller de olmayan şeyleri çıkartıyorlar sırf para kapatabilmek için