Merhabalar, dün sabah saatlerinde diz kapağı kemiğim kaydı ve 6 saniye içinde tekrar yerine geldi. O an pek ağrı hissetmiyordum ama 1 saat geçtikten sonra dizimin etrafı şişti ve yere basamaz hale geldim. Akşamına acile gittik, acildeyken bile topallayarak yürüyordum.
Bacağın filmi çekildi ve birsey yok yinede alçıya alalım dediler. Ben ayağımı yere basamazken birsey yok denilmesi çok garibime gitti. Bacağım alçıya alındı ve halen yere basamıyorum.
Ben giderken en azından bir müdahale yapılır diye düşünmüştüm. Alçı mantıklı bir karar mıydı. Kırık yok ama anormal derecede şişkinlik mevcut
Bacağım alçıya alındı. Bu gerekli miydi ?
21
●894
- 20-08-2023, 19:45:01ChatGPT ya da Barda da sorabilirisiniz,
burdan yazan olmazsa. - 20-08-2023, 19:47:11Üyeliği durdurulduBence özele gidip 300-400₺ ye kıyıp röntgen çektir onlar detaylı bilgi verir.
dişim arıyordu devlete gittim adam baktı dişime etin falan ağrı yapıyor dedi anti yazdı yolladı.
baktım geçmiyor çok şiddetli. Özele gittim 300₺ ödeme yaptım röntgen için iyilide gitmişim neler neler çıktı. Şuan tedavi oluyorum. - 20-08-2023, 19:50:29Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederim, amacım aslında fikir alışverişi yapmakMent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkür ederim sagolun, ortopedi için randevu aldım. Olmazsa dediğinizi yapacağım. Orada da röntgen çekildi ama dediğiniz gibi ilgilenilmemis olabilir.SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Randevu oluşturdum. TeşekkürlerNadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim sagolunsaqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-08-2023, 19:53:31bazen de özeller de olmayan şeyleri çıkartıyorlar sırf para kapatabilmek içinSocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

