Merhabalar, dün sabah saatlerinde diz kapağı kemiğim kaydı ve 6 saniye içinde tekrar yerine geldi. O an pek ağrı hissetmiyordum ama 1 saat geçtikten sonra dizimin etrafı şişti ve yere basamaz hale geldim. Akşamına acile gittik, acildeyken bile topallayarak yürüyordum.
Bacağın filmi çekildi ve birsey yok yinede alçıya alalım dediler. Ben ayağımı yere basamazken birsey yok denilmesi çok garibime gitti. Bacağım alçıya alındı ve halen yere basamıyorum.
Ben giderken en azından bir müdahale yapılır diye düşünmüştüm. Alçı mantıklı bir karar mıydı. Kırık yok ama anormal derecede şişkinlik mevcut