Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ChatGPT ya da Bard’a da sorabilirisiniz,
burdan yazan olmazsa.
Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam burda doktor pek yok. Backlink paketi seocu var. Bu adamlardan yorum beklemen pek uygun değil.
Bence acilciler vaka olarak çok vaka görüyor gerek görmüşlerdir
Teşekkür ederim, amacım aslında fikir alışverişi yapmak
SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence özele gidip 300-400₺ ye kıyıp röntgen çektir onlar detaylı bilgi verir.

dişim arıyordu devlete gittim adam baktı dişime etin falan ağrı yapıyor dedi anti yazdı yolladı.

baktım geçmiyor çok şiddetli. Özele gittim 300₺ ödeme yaptım röntgen için iyilide gitmişim neler neler çıktı. Şuan tedavi oluyorum.
Teşekkür ederim sagolun, ortopedi için randevu aldım. Olmazsa dediğinizi yapacağım. Orada da röntgen çekildi ama dediğiniz gibi ilgilenilmemis olabilir.
Nadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kısa süre içinde bir ortopedi doktoruna muayene olmanızda fayda var hocam.
Randevu oluşturdum. Teşekkürler
saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen röntgende ufak çatlaklar gözükmeyebiliyor ya da çekim açısı yetersiz kalabiliyor. Alçıya alarak işini garantiye almış başka bir müdahale yapılamaz zaten. Mantıklı bir karar başkası o hiçbirşey yapmayıp ağrı kesici yazıp gönderebilirdi.
Teşekkür ederim sagolun