Bence özele gidip 300-400₺ ye kıyıp röntgen çektir onlar detaylı bilgi verir.
dişim arıyordu devlete gittim adam baktı dişime etin falan ağrı yapıyor dedi anti yazdı yolladı.
baktım geçmiyor çok şiddetli. Özele gittim 300₺ ödeme yaptım röntgen için iyilide gitmişim neler neler çıktı. Şuan tedavi oluyorum.
bazen de özeller de olmayan şeyleri çıkartıyorlar sırf para kapatabilmek için