• 17-08-2023, 11:41:57
    #1
    17 AĞUSTOS 1999

  • 17-08-2023, 11:43:16
    #2
    Daha dün gibi hatırlıyorum, Ölenlere Allah'tan rahmet ailelerine de sabır diliyorum. 🤲
  • 17-08-2023, 11:43:26
    #3
  • 17-08-2023, 11:43:51
    #4
    Unutuluyor hocam. Hayat gailesi içinde.
  • 17-08-2023, 11:45:10
    #5
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha dün gibi hatırlıyorum, Ölenlere Allah'tan rahmet ailelerine de sabır diliyorum. 🤲
    Amin
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unutuluyor hocam. Hayat gailesi içinde.
    Hayatın gerçeği ama bak geçen seneye kadar da unutmuştuk.
  • 17-08-2023, 11:52:35
    #6
    Ölenle ölünmüyor, malesef... Babamı kendi elimle mezara indirdim.

    üzerinden 5 yıl geçti. Bazen aklıma gelince kendime küfrediyorum. Unutmuş gibi, aklımdan çıkmış gibi oldu diye.
  • 17-08-2023, 11:52:56
    #7
    5 yaşında bi çocuktum hiç unutamıyorum o anı gece yaşadığım korkuyu.
    Allah unutmak gibi bir lütuf vermeseydi hiçbir insan yaşayamazdı zaten unutmak o yüzden güzel bir şey.
    Ama tedbiri elden bırakmamak gerekiyor
  • 17-08-2023, 11:54:49
    #8
    celal1387 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölenle ölünmüyor maalesef. Allah rahmet eylesin hepsine
    Amin
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölenle ölünmüyor, malesef... Babamı kendi elimle mezara indirdim.

    üzerinden 5 yıl geçti. Bazen aklıma gelince kendime küfrediyorum. Unutmuş gibi, aklımdan çıkmış gibi oldu diye.
    Allah rahmet etsin hocam.
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yaşında bi çocuktum hiç unutamıyorum o anı gece yaşadığım korkuyu.
    Allah unutmak gibi bir lütuf vermeseydi hiçbir insan yaşayamazdı zaten unutmak o yüzden güzel bir şey.
    Ama tedbiri elden bırakmamak gerekiyor
    Elbette amaç unutmaktan ziyade, unutmadan tedbir almak.