5 yaşında bi çocuktum hiç unutamıyorum o anı gece yaşadığım korkuyu.
Allah unutmak gibi bir lütuf vermeseydi hiçbir insan yaşayamazdı zaten unutmak o yüzden güzel bir şey.
Ama tedbiri elden bırakmamak gerekiyor