Konu
Ne kadar "unutmadık" desek de, herkes keyfinde.
17-08-2023, 11:52:56
#7
Gokenim
5 yaşında bi çocuktum hiç unutamıyorum o anı gece yaşadığım korkuyu.
Allah unutmak gibi bir lütuf vermeseydi hiçbir insan yaşayamazdı zaten unutmak o yüzden güzel bir şey.
Ama tedbiri elden bırakmamak gerekiyor