celal1387 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölenle ölünmüyor maalesef. Allah rahmet eylesin hepsine
Amin
sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölenle ölünmüyor, malesef... Babamı kendi elimle mezara indirdim.

üzerinden 5 yıl geçti. Bazen aklıma gelince kendime küfrediyorum. Unutmuş gibi, aklımdan çıkmış gibi oldu diye.
Allah rahmet etsin hocam.
Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 yaşında bi çocuktum hiç unutamıyorum o anı gece yaşadığım korkuyu.
Allah unutmak gibi bir lütuf vermeseydi hiçbir insan yaşayamazdı zaten unutmak o yüzden güzel bir şey.
Ama tedbiri elden bırakmamak gerekiyor
Elbette amaç unutmaktan ziyade, unutmadan tedbir almak.